Tietoa meistä

puhelinnumero: 040 7472347

Viheraluevastaava : 0449019604

Sähköposti: veteli@4h.fi

Toiminnanjohtajan työpanos ostetaan Kaustisen 4H-yhdistykseltä.

Jos et tavoita viheraluevastaavaa, voit olla yhteydessä yhdistyksemme puheenjohtajaan Pirjo Korkeasaareen p. 040 5802204.

Yhdistyksemme hallitus

Puheenjohtaja Pirjo Korkeasaari

Varapuheenjohtaja Maarit Pulkkinen

Jäsen  Minna Suhonen

Jäsen Tomi Huusko

Jäsen Anette Tunkkari

Jäsen Suvi Lempiälä

Varajäsen Saana Koskimäki

Varajäsen Juha Järvelä

Vetelin 4H-yhdistys ry

Y-tunnus 0276472-5

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

4H-yhdistyksen jäseniä voivat olla kaikki perheen 6-vuotiaat ja sitä vanhemmat jäsenet.

4H:n yksilöjäsenmaksu on 40 euroa, perhejäsenmaksu on 85 euroa. 4H-yhdistysten kannatusjäsenmaksu pysyy 100 eurossa.

4H:ssa on käytössä rullaava jäsenkausi.  Eli kun olet saanut tai maksanut jäsenmaksulaskun, jäsenyytesi on normaalisti voimassa vuoden ajan. Seuraavana vuonna jäsenmaksulasku tulee automaattisesti noin kuukautta ennen jäsenyyden liittymispäivää.

Jäsenyyteen kuuluu digitaalinen 4H-jäsenkortti, josta näet omat tietosi ja pystyt muuttamaan omia tietojasi.

# 4H:n jäsenyys kannattaa!

Jäsenmaksu on vapaaehtoinen, mutta jos et maksa jäsenmaksua, osassa kerhoista on vuosimaksu 50 € (25 € / syksy, 25 € /kevät). Perhejäsenmaksun piiriin voivat tulla myös lasten vanhemmat. Ryhmävakuutuksen takia on tärkeää, että järjestelmässämme on kaikkien toiminnassa olevien lasten ja nuorten nimet. Jäsenyys takaa myös, että he ovat vakuutettuja kaikissa järjestämässämme toiminnassa ja myös matkoillaan niihin.